Αναζήτηση αυτού του ιστολογίου

Μετάφρασηhttps://www.jigsawplanet.com/?rc=play&pid=0b6464dc0384

Κυριακή 11 Οκτωβρίου 2015

ΈΝΑ ΒΙΒΛΙΟ ΜΕ ΤΟ ΌΝΟΜΑ ΜΟΥ!!!

Αρχή της χρονιάς και το πρώτο που μαθαίνουμε είναι να αναγνωρίζουμε και να γράφουμε το όνομά μας...το γράφουμε και το στολίζουμε γύρω γύρω, όπως θέλει ο καθένας μας...




παίζω με το όνομά μου... 



 το αναγνωρίζω  στο παρουσιολόγιο... 

εδώ το ξαναγράφω και το στολίζω με δαχτυλίτσες και χρώματα...



πόσα είναι τα κοριτσίστικα και πόσα τα αγορίστικα ονόματα άραγε; για να τα μετρήσουμε... 


με ποιο αρχικό αρχίζει το δικό μου όνομα; τοποθετούμε, συγκρίνουμε, μετράμε...




 ανασύνθεση του ονόματός μας...και επειδή είμαστε αστέρια το καταφέραμε όλοι!


ζωγραφίζουμε το αρχικό μας γράμμα...


γράφω το όνομά μου σε χαρτάκια, τα κολλώ και φτιάχνω ένα υπέροχο τρενάκι ή ότι άλλο θέλω...










 τα σπίτια με τα ονόματά μας...ποιο έχει τα πιο πολλά γράμματα; μετράμε και σημειώνουμε σε χαρτί...






 ζωγραφίζω τόσα τετράγωνα όσες φωνούλες έχει το όνομά μου...ποιο έχει τις πιο πολλές, τις πιο λίγες, μετράμε και πάλι και συγκρίνουμε...



στο τέλος όλες αυτές τις ζωγραφιές μας τις μαζέψαμε και τις κάναμε το δικό μας βιβλίο...ένα βιβλίο με το όνομά μας.






Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου